aOlesa.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Cartes al director >> Contractació del nou personal als Ajuntaments
Contractació del nou personal als Ajuntaments
Amb la nova contractació de personal per gestionar el nostre Ajuntament, no veig a cap lloc les pretensions ecomomiques del candidats. Crec que el tema hauria de quedar tancat abans de prendre possesió dels càrrecs i no trobar-nos amb sorpreses posteriors.

Una veïna preocupada

[ Fer comentari ]

alex-pp
19/02/2009
23:27

... si et serveix d`informació l`alcalde cobra més de 6000? al mes. El que no entenc, que a sobre de ser socialista i representar a un nombre majoritari de persones que amb prou feines cobren més de 1.000? ( joves, mileuristes, aturats, pensionistes,...), ell per contra cobra més de 6 vegades. ¿qui ho enten?

francisco
04/03/2009
23:47

se bajara de sueldo el alcalde con la crisis yo creo que si no .

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405




acpg





  Un producte de:

www.aOlesa.com