La total reobertura de la calçada de la carretera C-55, a l'alçada de l'empresa Kao Corporation, aquesta setmana, ha suposat una gran satisfacció per al consistori olesà, que d'altra banda també s'ha queixat de la manca d'informació de la direcció general de Carreteres al voltant de les obres de reparació d'aquest tram de C-55. Recordin que aquest punt de la C-55 es va tallar el passat mes 16 d'agost després que es descobrís una gran esquerda arran del trencament del col·lector de salmorres que hi ha en aquest punt.
Com dèiem, recordaran que l'aparició d'unes esquerdes al pont que hi ha a l'alçada de l'empresa Kao de la carretera C-55, el passat mes d'agost, van obligar, d'urgència, a tallar la via al trànsit. Tres dies després es va obrir parcialment la calçada, amb un carril per sentit, i amb un col·lector, podríem dir, provisional.
Després de mesos d'obres, finalment la calçada s'ha pogut obrir al trànsit totalment. A banda de reparar la calçada i pavimentar de nou el tram, també s'ha reparat el col·lector de salmorres que hi ha a l'exterior del pont.
Des de l'ajuntament d'Olesa es veu amb satisfacció l'acabament dels treballs, però han criticat la manca d'informació al respecte per part de la direcció general de Carreteres.
Segons el regidor, des de la direcció general de Carreteres s'han limitat a demanar disculpes.
Les obres inicialment havien d'estar enllestides a mitjans d'octubre, però després es va anunciar que no ho estarien fins a finals d'aquell mes. No ha estat fins ara, però, que s'han enllestit. Víctor Serrano ha explicat que, en principi, aquest retard respon a que es volia garantir, per damunt de tot, la seguretat.
Des d'aquesta setmana, doncs, està recuperada la normalitat en aquest tram de la carretera C-55.
Font: Olesa Ràdio/ www.olesam.cat