aOlesa.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Esports >> El Petanca Olesa pot ascendir de categoria
Noticia

El Petanca Olesa pot ascendir de categoria

aOlesa.com
18/01/2008

Comparteix

El primer equip del club petanca Olesa està a un pas d'aconseguir l'ascens de categoria a segona. Diumenge, contra l'Esparraguera, tenen la primera opció de ser matemàticament campions de 3a. Aquesta temporada ha estat antològica, només dues derrotes i un empat en els 16 partits que es porten de competició. El segon equip masculí de l'entitat també té opcions d'aconseguir l'ascens de categoria, mentre que les noies, ja les han perdut totes després d'una mala segona volta.

 

Com comentàvem, el primer equip del club petanca Olesa pot aconseguir el títol de la lliga aquest cap de setmana que ve. El rival, el que ve més de gust en aquests tipus de partits, l'Esparraguera, i l'Olesa a més jugarà com a local. El conjunt olesà es troba en la 3ª divisió de la petanca catalana, i després de diversos anys competint per aconseguir el preuat ascens, sembla que aquesta temporada serà la definitiva.

 

El conjunt olesà porta 16 jornades de competició, on acumula 13 victòries, 1 empat i 2 derrotes. A més, en els 7 partits que l'equip porta de segona volta no ha perdut cap partit, tots els enfrontaments els compta amb victòria. El conjunt olesà, té com a rival directe la Balconada de Manresa, que es troba a 4 punts, per tant, si l'Olesa aconsegueix la victòria aquest cap de setmana es proclamarà matemàticament campió.


El partit contra l'Esparraguera es disputarà diumenge al matí, a partir de les 12 del migdia a la pista del club petanca Olesa. La pista, per tots aquells que vulguin presenciar a l'encontre, es troba al carrer Occitània s/n, al costat del centre cívic de les planes.

 

Per últim, comentar que els altres dos equips de l'entitat, el B masculí i el femení es troben en situacions contra posades. El segon equip masculí es troba en posicions d'ascens i amb moltes probabilitats de pujar de categoria, en canvi, l'equip femení, ha fet una mala segona volta que ha provocat quedar-se una temporada més a la mateixa divisió.

 

Font: Olesa Ràdio/ www.olesam.cat

[ Fer comentari ]

Ramon
05/12/2008
13:19

olesa vs casablanca = ?-¿

ramon
05/12/2008
13:20

si el oles asube a 3a es que han jugado muy bien

en anonimo a les 13:06 del dia 12/12/2008 ha replicat...
quiero que ascenda de categoria pero solo por alguna jente como el SR.PRESI i por algunos mas que son buenas personas
en anonimo _ A _ O _ a les 13:11 del dia 12/12/2008 ha replicat...
ara que somos una banda o un equipo?
frances
15/12/2008
19:44

olesa no tiene dinero para subir ni concejales q apollen el deporte mirar el futbol intereses para q hagan pisos pero no al campo y la petanca q me dices pues casi lo mismo te dan lo que todas las entidades y para de contar es una mierda el deporte en olesa por eso la petanca haber si tiene suerte y da un paso mas ojala de verdad.

[ Fer comentari ]

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Agost2026

DlDmDcDjDvDsDg
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506




acpg





  Un producte de:

www.aOlesa.com