aOlesa.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Societat >> Diversos casos de violència alerten a la Policia Local
Noticia

Diversos casos de violència alerten a la Policia Local

aOlesa.com
27/08/2008

Comparteix

 

Un detingut per violència domèstica va ser detingut i posat a disposició dels Mossos d'Esquadra la mitjanit de dilluns a dimarts. Segons la Policia Local, l'incident va tenir lloc a la urbanització de Rives Blaves entre una mare i un fill.

 

La dona va trucar la policia cap a 2/4 de 12 de la nit denunciant que havia estat agredida pel seu fill i, a més, l'havia fet fora de casa. Quan els agents van arribar al domicili de la víctima van comprovar que patia lesions a l'avantbraç, de manera que la van traslladar al CAP Olesa per a que pogués ser atesa. Fonts policials també han confirmat que posteriorment la dona va formular una denuncia contra el seu fill a la prefectura de la Policia Local i es va procedir a la detenció de l'home, de 44 anys, que va passar a disposició dels Mossos d'Esquadra.

 

A l'inici d'aquesta setmana s'han donat més casos de violència. Ahir mateix, a 2/4 de 2 de la matinada, la Policia Local ha informar que va detenir un home de 56 anys acusat de maltractament greu d'animals i danys. L'avís el donava un veí del carrer Ample cantonada amb el carrer Creu Real, que advertia que un home estava apallissant i acoltellant amb un ganivet un gos. Segons el cos de seguretat olesà, quan una patrulla de la policia es va traslladar al domicili del denunciat aquest havia marxat per traslladar l'animal a un centre veterinari, tot i que la persona que va comunicar els fets estava esperant els agent per detallar-los la identitat de l'agressor.

 

Un cop localitzat i identificat el suposat agressor, la Policia Local ha explicat que va confiscar a l'home un ganivet de cuina de 10 centímetres de llargada i 2 d'amplada. Després de detenir-lo, la policia va deixar el denunciat a disposició dels Mossos d'Esquadra. Els agents de policia van demanar també informació sobre el gos a la clínica veterinària on l'havia traslladat el propietari per conèixer que l'animal havia patit 14 ganivetades al cos i havia de ser intervingut quirúrgicament.

 

Des de Seguretat Ciutadana encara s'ha informat d'un altre cas de violència ahir a la tarda a un bar del carrer Ripollès d'Olesa, en una baralla entre la propietària de l'establiment i un client, que va haver de ser traslladat a l'Hospital de Martorell. Segons la Policia Local, l'home implicat a la trifurca és conegut pel seu comportament problemàtic i, ahir a 2/4 de 8 de la tarda, després de prendre alguna cosa al bar va començar a empentar la resta de clients del bar. Quan la propietària de l'establiment va demanar a l'home que pagués la consumició i marxés, aquest va agredir-la al braç i la va agafar pel coll. Quan la dona va voler treure's de sobre l'agressor, l'home va caure a terra, donant-se un cop al cap, així és que la Policia Local ha explicat que la patrulla desplaçada al carrer Ripollès va demanar assistència mèdica per aquest home de 58 anys. La denúncia del cas s'ha presentat a la comissaria del Mossos d'Esquadra de Martorell i és el cos de seguretat autonòmic el que continua amb les diligències del cas.

 

Font: Olesa Ràdio – 90.1FM

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405




acpg





  Un producte de:

www.aOlesa.com