aOlesa.com

Regalos Originales   
Pàgina principal >> Societat >> El proper dimarts torna el Banc de Sang a Olesa
Noticia

El proper dimarts torna el Banc de Sang a Olesa

aOlesa.com
29/08/2008

Comparteix

El proper dimarts 2 de setembre la Unitat del Banc de Sang i Teixits tornarà a Olesa, en aquesta ocasió, de les cinc de la tarda i fins les nou del vespre, al Saló de Sessions de l'Ajuntament d'Olesa.

 

Aquesta campanya del mes de setembre és extraordinària, però tot i així, ja fa 3 anys que la repeteixen al nostre municipi, doncs tradicionalment, funciona molt bé.

 

Al tractar-se d'una campanya extraordinària, les donacions només podran fer-se en horari de tarda, ja que és un dia laborable i són les hores en que la majoria de treballadors tenen més facilitat per a accedir-hi.

 

Durant la resta de l'any, el Banc de Sang visita Olesa cada 3 mesos, és a dir 4 vegades a l'any i, normalment els olesans som molt generosos amb les nostre donacions.

 

Poden donar sang totes aquelles persones que tinguin entre 18 i 65 anys i que gaudeixin de bona salut. Cal recordar, que cada bossa de sang de donem, beneficia de 5 a 6 malalts. El Banc de Sang i de Teixits és un banc unitari i que, és clar, no fa vacances durant l'any, doncs de la mateixa manera que els quiròfans han de funcionar sempre, les donacions mai cedeixen.

 

Font: Olesa Ràdio – 90.1FM

 

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?

     

El teu comentari ...

La IP del teu ordinador és: 54.37.205.123  
Nom
Autentifica't amb facebook i el comentari es publicarà automàticament
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
 
Quins caràcters hi veus?
 
>> Publicar comentari >>         
 

Juny2026

DlDmDcDjDvDsDg
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405




acpg





  Un producte de:

www.aOlesa.com