La regidora de Règim Intern o recursos humans de l'Ajuntament d'Olesa, Mercè Jou, ha comentat que la reducció salarial dels treballadors públics anunciada pel govern espanyol també s'aplicarà als regidors olesans. Ho ha explicat tot reconeixent que el Consistori s'esperava que les mesures per reduir el dèficit serien menys dràstiques amb els funcionaris, com ara congelacions salarials.
Segons Jou, a nivell estrictament econòmic la retallada d'un 5% de mitjana dels sous dels treballadors de l'Ajuntament és positiva per l'estalvi que suposa, però que no ho és des del punt de vista del personal.
Font: Olesa Ràdio