El personal de Selsa desconvoca la vaga temporalmentaOlesa.com27/11/2007
El portaveu de l'equip de govern, Jordi Cornellas, ha explicat que tot i que la vaga estava prevista fins a dijous, aquest matí ell mateix, juntament amb la primera tinenta d'alcalde, Magda Graells; i després amb el regidor Víctor Serrano, per veure si, com a part afectada, podia haver-hi solució. I els treballadors han acceptat que l'ajuntament faci de mediador amb l'empresa Selsa. A partir d'avui mateix comencen les negociacions entre l'ajuntament i Selsa, amb l'objectiu de veure si és possible evitar una nova vaga que pugui afectar diferents serveis municipals. | |||