Incidents durant el cap de setmana a OlesaaOlesa.com25/08/2008
El primer va tenir lloc dissabte, a les 4 de la tarda, quan un motorista va caure davant la comissaria de la policia. Els agents van procedir a fer-li la prova d'alcoholèmia al noi olesà que conduïa el vehicle, que va donar positiu amb una taxa del 0,96. El motorista, a més, conduïa sense assegurança. Per tot plegat L'altre incident destacable del cap de setmana es va produir la matinada de dissabte a diumenge, cap a 2/4 de 3, quan agents de la policia van veure un home que estava trencant els retrovisors dels cotxes de l'avinguda Francesc Macià. Els agents van comptabilitzar 9 vehicles malmesos. La policia local va detenir l'individu i va obrir les primeres diligències per després traslladar-lo a la comissaria dels Mossos d'Esquadra i deixar-lo a la seva disposició. Ahir al matí va quedar el llibertat amb càrrecs a l'espera d'un judici. El detingut, a més, està pendent d'una repatriació, ja que es troba en situació il·legal a Espanya. Font: Olesa Ràdio – 90.1FM | |||