Romero deixa el clubClub de Futbol Olesa29/01/2010
Aquest dijous i de forma inesperada, Jose Manuel Romero va demanar la baixa Una decisió inesperada del davanter que en les últimes jornades estava tenint minuts i se’l veia implicat en el projecte. Sobretot però, el més problemàtic és el moment en el que s’ha produït. El cos tècnic s’ha quedat sense temps de reacció per poder incorporar a ningú més. | |||