aMartorell.com - Ràdio Martorell 91.2 fm

Cercador
Pàgina principal >> Les Noticies >> El conseller Nadal inaugura el metro del Llobregat-Anoia
Contacte
noticies

El conseller Nadal inaugura el metro del Llobregat-Anoia

11/02/2008

Dissabte va entrar en funcionament l'anomenat metro comarcal del Baix Llobregat, que en hores punta ofereix trens entre Barcelona i Martorell cada cinc minuts. La millora també arriba al recorregut entre Martorell i les ciutats de Manresa i Igualada, on hi ha un comboi cada 20 minuts en hores de màxima afluència.


El nou metro comarcal del Baix Llobregat, amb una inversió de 265 milions d'euros, ha suposat, entre altres millores, el desdoblament de via entre Barcelona i Martorell, la supressió de tots els passos a nivell i la construcció de l'estació Martorell-Central, que en un futur esdevindrà un intercanviador amb connexions amb Renfe i el servei d'autobusos.

Segons el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, Ferrocarrils de la Generalitat ha tornat a marcar una pauta d'excel·lència i de qualitat que confia que s'estengui a la resta de serveis ferroviaris que operen a Catalunya.

Per la seva banda, el president de FGC, Joan Torres, va destacar dissabte que aquesta és una fita important per al Baix Llobregat i que la idea és arribar als 24 milions d’usuaris el 2010.

L’alcalde de Martorell, Salvador Esteve, va assegurar que és una bona notícia que augmenti la freqüència de pas dels ferrocarrils, però va aprofitar per demanar al conseller Nadal que l’estació intermodal sigui una realitat el més aviat possible. En aquest sentit Nadal va respondre que ja falta poc i que l’estació intermodal serà atesa per la Generalitat quan aconsegueixi fer-se càrrec de Rodalies.


Recordem que el metro del Baix Llobregat havia d'entrar en funcionament a finals de l'any passat, però l'esvoranc de les obres de l'AVE va obligar a ajornar-ho.

 [Veure 1 comentari]

[ Fer comentari ]

Berta
12/02/2008
15:22

Està bé que hi hagi més trens, però el trajecte fins a Barcelona des d'Olesa dura més d'una hora. Molt de temps, especialment si part l'has de fer dreta. Darrerament el trajecte s'ha allargat més de 15 min!!!

  Replicar

Encara no hi ha comentaris ... i si hi dius la teva?[ Fer comentari ]

   
El teu comentariEnviant desde: 47.128.113.246  
Escriu el teu comentari, a continuació els quatre caracters de seguretat i finalment "Publicar comentari".
Nom
Comentari
(màxim 500 caràcters!)
Quins caràcters hi veus?

Amb això pretenem evitar l'inserció automàtica de comentaris (robots comercials, spam, ...)

Publicar comentari         

Maig2025

DlDmDcDjDvDsDg
28293001020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
26272829303101





  Un producte de:

 www.atotarreu.com